Ture turist!

Ja idag har vi minsann slagit på stora turist-trumman!

Efter ett gym-besök och lite lunch var det dags att röra sig mot stan för fredagsfika på Starbucks!
Måndagsglass,
Tisdagsvirre,
Fredagsfika,
Skumpa-lördag.....
Där har ni veckoagendan.

Jag fick dessutom lite feeling och passade därför på att inhandla ett par nya badshorts, black & white, som känns oerhört fräsiga om jag får säga det själv.
Med mättade kaffenerver och stillade shoppingnerver intog vi sedan lilla tåget för att leka turister!


Coolast sitter längst bak, right?!




Vi åkte runt gamla stan, förbi hamnarna.....


.....och passerade gamla antika stadion.....


.....innan vi nådde upp till Akropolis.


Utsikt åt väster.



Väl ute på jobbet blev det lite inspektion till ett kommande projekt jag skall ge mig på.
Mer säger jag inte, för nu tänkte jag faktiskt kasta in handduken för idag och säga god natt!
//Alfred








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0