trö[email protected]

Lite så skulle man kunna säga om mitt senaste dygn.

Blev en hejdundrande Rock the Night i lördags kväll!
Måste varit den där glassen på eftermiddagen tänker jag?!
Efteråt fortsatte vi med skumpa-lördag och mot bargatan - Loungen, Faces, KoKo och Toxic.....
Kanske inte konstigt att klockan han bli 05 innan vi var hemma när jag tänker efter?!
Kul hade vi i alla fall, det är en sak som är säker!
Igår var det Tassos som stod på agendan, oerhört mysigt!
Man somnade ganska skönt i sanden kan jag tala om.
På kvällen bjöd Rustico, en restaurang i Gamla Stan, in till middag!
Vi satt och åt i flera timmar och lyckades proppa i oss 11 olika rätter - mumsigt och mättande så att säga.
Känner mig typ fortfarande mätt, helt galet!

Lyckades sova alldeles för länge idag, men nu tänkte jag i alla fall ta mig i kragen och traska mot gymmet en sväng innan det är jobbdags!
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0