Livet är bra härligt!

Efter en härlig MovieBox-show med tillhörande tisdags-virre efteråt kändes det fantastiskt att vakna upp till en ledig dag igår!

Tog mig iväg till gymmet på morgonen innan det blev solning takterassen!
Känns som att det är dags att börja jobba lite på brännan nu.
Framåt eftermiddagen började det rycka lite i shoppingnerven så jag drog med Stina på stan där vi käkade laxsmörgås, shoppade shorts och klämde in en After Shopping Starbucks!



Som grädde på moset bjöd Wonder på vansinnigt god middag senare under kvällen, perfekt avslutning på en härlig dag!
Det är banne mig bästa restaurangen här på ön tror jag - MUMS!

Nu blir det till att plocka i ordning lite här hemma innan det blir lunchdags och avfärd mot jobbet!


BumBum och Isidor laddar för Skattjakt!

//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0