Leverans!

Ja igår kom ju mamma och pappa hit till Rhodos lagom till säsongens första tennismatch mot Ida var avklarad!

Himla festligt!

Nu har jag dessutom över ett kilo lösgodis att frossa i när lusten faller på, det är säsongslyx det!
Blev en mysig middag inne i gamla stan igår kväll innan jag kollade in sista avsnittet av Desperate Housewives!
Kan ni förstå? Det är liksom slut nu. På riktigt!?
Tur det fanns godis att trösta sig med tänker jag, och imorgon drar ju dessutom Eurovision igång med semifinal 1!
Pepp, pepp, pepp!

Skall bjuda er på mina favoriter nästa gång jag loggar in från datorn!

Nu är det dags att svira om från badshorts till arbetsuniform - it's showtime!

//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0