Fredagsmys!

Ja men se där ja, det gick ju vägen igår minsann!
Tror banne mig att morgondagens final kommer bli den bästa på bra länge. Jag har nämligen en ganska lång lista över låtar som jag tror kan vinna!
Visst, alla är inte lika bra, men jag skulle inte bli förvånad om till exempel Babushkorna får flest poäng... Come On and dance så att säga!

Vi har lite halvt sjukstuga i teamet den här veckan skulle man kunna säga!
Det är lite halvfabrikat på samtliga kroppar och stämband för tillfället skulle man kunna säga, men det går väl över?!
Publiken på ABBA igår var helt fantastisk så det märktes förhoppningsvis inte alltför väl!

Tog en sovmorgon idag och det känns som att hostan är på väg bort, hallelujah för det!
Siktar på en riktig brakshow ikväll - Eurovision Non-Stop! - som uppvärmning till morgondagens final!

//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0