Vadå helg?

Ja här på Show School lever vi inte direkt efter den "vanliga" kalendern om man säger så.

Man har slagit på kroppens motsvarighet till flygplansläge, nämligen säsongsläget.
Det innebär att man i stort sett inte har någon koll alls på vad det är för dag på morgonen när man vaknar.
Bortsett från lördagar den här tiden på året givetvis för då är det ju Melodifestival!

Känns som att livet ändå blir lite mer avslappnat på något vis när man har det så här.
Vet inte varför egentligen men skönt, det tycker jag det är!


Söndagsfrukost, mums!

Blir inte så mycket längre inlägg idag tyvärr för jag tänkte leka duktig och sova tidigt när jag nu har chansen!
Dessutom känns det oerhört välbehövligt då jag känt mig lite småfebrig och väldigt sliten i rösten under dagen.
Hoppas på bättring till imorgon då det är dags att börja knyta ihop Eurovision Non-Stop!

//Alfred



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0