Tänk gås!

Framåt marsch - Loreen till Baku, hurra!
Är inte Disney-klassiker fantastiska så säg?!
Känns himla festligt att hela Europa skall få njuta av Euphoria i Baku måste jag säga!
Enda negativa med gårdagens final var väl egentligen att Molly hamnade lite för mycket i skymundan bakom de två stora favoriterna, lite trist kan jag känna.
Idag har vi kört en ny heldag med Super Stars och det känns fantastiskt bra!
Känslan av att i kroppen känna hur mycket man utvecklats sedan man stod och lärde sig koreografin förra året är riktigt härlig skall jag be att få tala om.
Pepp, pepp!
Nu skall jag ta och kolla film innan det är dags att sova här.
Det är mycket nu!

//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0