Rock the night!

Det är namnet på den andra av de två nya showerna 2012!

Precis som namnet antyder är det 45 minuter med enbart rock!
Love it, love it, love it.
Det kunde ni aldrig tro va?
En riktigt galen sångutmaning är det, och oj vad festligt det skall bli att utveckla den här sidan av artisten Alfred känner jag lite spontant.

Rock the night är dessutom sista showen här på Show School 2012 för på fredag är det hemresa som gäller.
Kommer kännas väldigt konstigt, precis som alltid, men samtidigt skall det bli fantastiskt härligt att kicka igång Rhodos 2012!

Bon Jovi är givetvis med på showens agenda, och här kommer en av mina favoritlåtar från förra veckans repetitioner av MovieBox Music Collection!

Cell Block Tango - Chicago

Jag var ju så dålig med bloggandet under förra veckan men jag hade som sagt halsfluss vilket resulterade i att jag inte hade så mycket ork till saker som inte hade med jobbet att göra.
Att dessutom inte kunna sjunga på flera dagar gör ju inte saken roligare heller. Galet?!

Nu är jag i alla fall näst intill frisk som en nötkärna och MovieBox Music Collection hann kännas som en riktig fullträff innan vi nu som sagt kastat oss in i rockens värld.
I år kommer jag nog ta mig tusan inte kunna välja ut EN favoritshow, alla är nämligen så fantastiskt bra vilket känns grymt pepp nu när det bara är några veckor kvar till premiär Sunwing Resort & Spa Kallithea!


Det är tufft med hatt, speciellt Rosannas!

Nu känner jag att det är dags att gå hem härifrån showlokalen och stänga av hjärnan för idag.
När man jobbar 8-21, med en förlorad sömntimme dessutom, blir det lätt att man känner sig lite trött så här på kvällskvisten!?
Frågor på det?

Sova, någon?
//Alfred



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0