Roadtrip på spanskt vis.

Ja nu har jag varit dålig med uppdaterandet här igen, riktigt riktigt dålig till och med!

Till mitt försvar, jag har haft dålig internetuppkoppling och halsfluss.
Frågor på det?

Tänkte ge er lite bilder från roadtripen jag, Mads, Ida, Johan och Stina var ute på i förra veckan!
Dags att ge sig iväg!


Första stoppet, ett stängt Sunwing Resort Cala Bona.


Kaffe och kaka stod givetvis på roadtrip-agendan!


Favorit i repris - Palma de Mallorca!


Kulturlek inne i katedralen.








Photoshoot hade vi också minsann, men till vad får ni veta en annan dag!

Nu skall jag banne mig kolla sista avsnittet av Revenge och sova skiten ur kudden!
Imorgon tänkte jag nämligen att min röst skall vara tillbaka där den borde vara.
Det vore trevligt känner jag.

//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0