MovieBox Music Collection!

Det är namnet på en av de nya showerna till sommaren 2012!

Med musik från till exempel West Side Story, Dirty Dancing, James Bond, Bumbibjörnarna, Bluesbrothers, Ally McBeal, Friends och mängder av andra musikaler, TV-serier och filmer så blir det här en spännande utmaning för herr Olsson!
Det är precis så det känns nu efter första dagen i alla fall - utmanande, spännande och givetvis oerhört roligt!
Jag tror det kommer bli fett!

Ja här på Mallorca är det full fart kan jag meddela, därav min dåliga närvaro här på bloggen.
Nästan att jag skäms lite men det känns ju väldigt onödigt kan jag tycka?!

I tisdags avslutades Super Stars-veckan med ett fantastiskt lyckat genomdrag på scenen innan det blev kalas hela natten lång, man måste ju fira lite tänker jag?!
Onsdagen tillbringades i sängen lagom tills det var dags att stiga upp till lunch, oh så fördelaktigt.
När kvällen sedan närmade sig hade Ida och Stina kokat ihop överraskningskväll för oss killar i teamet!
Jag och Mads fick inleda kvällen med en lång tipsrunda bestående av frågor på temat "Hur väl känner ni Ida och Stina?" och vi skramlade faktiskt ihop 8 rätt av 12, inte illa pinkat!
Ledtrådarna som efterföljde varje fråga ledde oss sedan rakt upp till balkongen där taco-middagen stod framdukad!


Har jag inte världens bästa kollegor så säg?!


När man känner Ida och Stina lika bra som vi, ja då är man minsann sjukt värd en flaska Cava - Mums!

Nu verkar mitt internet vilja bråka lite med mig här så jag lämnar gårdagens roadtrip-äventyr till nästa inlägg!
Håll utkik!

//Alfred





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0