Finalen är här!

Ja imorgon smäller det i Globen minsann!

Vem skall representera Sverige i Eurovision Song Contest 2012?

Frågar du mig är snabbsvaret på frågan givetvis Loreen!

I år har jag dock hamnat i en väldigt ovanlig situation.
Det är nämligen så att jag egentligen lika gärna kan se Molly eller Danny som vinnare utan att bli bitter för jag tycker helt enkelt att alla tre är snuskigt bra, på olika sätt då givetvis.
Borde inte lite Swedish House Mafia-feeling bli fett i Baku?

Borde inte bästa balladen i festivalen på många år bli en succé i Baku?
Borde inte Loreen redan vara klar segrare i Baku?

Lite film på det här och sen sova kan jag känna.
Så får det bli!

//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0