Den där känslan.

Ja idag kom den där känslan tillbaka.

Ni kanske minns den känslan av lyckorus jag fick i kroppen under förra årets Show School då vi repade Eurovision Non-Stop! och det var dags att dansa Fångad av en stormvind?

Idag var det dags igen!
Hurra!
För dem som inte vet kan jag snabbt berätta att Fångad av en stormvind var min allra första favoritlåt som jag stod och dansade till för fullt framför speglarna hemma i Vinninga under min uppväxt.

Euphoria i all ära, men den här kommer för alltid vara bästa Melodifestivallåten genom tiderna om du frågar mig.

Har ni förresten hört att det skall komma en Despicable Me 2?
Jag och Stina älskar ju som ni kanske redan vet de små minionerna, och man skulle kunna säga att vi sken upp som solar när jag i morse hittade den här videon på Youtube.

Tänk vad mysigt om man hade en minion på riktigt!
I så fall hade jag paxat den enögda och köpt ett riktigt fint cyklop som dop-present.

Nu skall jag lyssna in lite stämmor innan det är dags för sängen för här på Mallis är det nämligen full fart framåt även på lördagarna.
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0