Poppigt firande.

Det blev en himla trevlig festnatt i lördags skall jag be att få tala om!
Vi poppade loss till Euphoria och La la love som om vi aldrig gjort något annat, det ni.
Skall man fira så skall man väl fira ordentligt känner jag!?
Igår var det sol och bad på agendan.
Fördelaktigt nog så mådde jag betydligt mycket bättre än vad jag förtjänade dagen till ära - grattis!


Kvällen till ära bjöd dessutom Johan och Nathalie in till taco-kväll på deras fantastiska takterass, snacka om bingo!
Tillhörande efterrätt.

Som grädde på moset avslutade jag och Sofia kvällen med skämskudde framför ansiktet och två avsnitt av En stark resa med Ola-Conny och Morgan.
- Piccadilly Circus, är det here?

//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0