Svettigt och mättande.

Det är precis vad man kan säga om de två senaste dygnen.

Igår tvingade jag upp mina kära teamkamrater tidigt för att inta taket på hotellet och filma till Den jag är-videon!
Gissa om det blev varmt att dansa där uppe i solen?!
 
 
Det tar ju sin lilla tid det här projektet när det är många bollar i luften samtidigt, men det kommer - var så säkra!
 
Igår var det ju dessutom lördag och det vet ni ju vad det innebär vid det här laget?!
Skumpa-lördag hos dansken blev det innan jag minst sagt däckade för att sova skiten ur kudden.
Någon egentlig sovmorgon blev det dock egentligen inte för i förmiddags åkte vi till flygplatsen för att hämta Stina och Idas kompis Emil som kom på besök!
 
Ikväll har dessutom hotellchefen bjudit på middag ute på hotellet och det var då sannerligen mumsigt!
Himla fördelaktigt kan jag känna, och mysigt var det också för den delen.
Det är ju förbannat trevligt med mat alltså!
 
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0