Slappis.

Det var mitt namn igår.
 
Som jag berättade struntade jag i stranden och somnade om, vilket givetvis resulterade i en sovmorgon utan dess like - 14.00 - minns inte ens när jag sov så länge senast?!
Jag ser det dock som att min kropp behövde lite sömn, då känns det alltid lättare och mer ok att sova bort en halv dag tycker jag!
 
 
Jag tog en promenad genom stan och däckade sedan med min dator på en Starbucks-soffa resten av eftermiddagen, härligt som tusan!
På kvällen blev det sillmiddag, Emil hade nämligen köpt med sig matjesill från Sverige, uppe på taket med tillhörande glass och jordgubbar!
 
 
Behöver jag säga mer än mums?!
 

Nu är frågan, dammsuga eller gymmet?
Eller kanske båda?!
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0