Nationaldagsfirande!

Det är precis vad Sofia och jag har ägnat oss åt idag!

- Vi har sovit alldeles för länge.
- Vi har fläkt upp oss i sofforna på Starbucks.
- Jag har köpt en fantastiskt fin skjorta
- Jag har köpt träningshandskar till gymmet, Watch out!
- Vi har hittat ett nytt lunch-hak med fördelaktig utsikt!
- Vi har promenerat genom gamla stan, där jag hittade en festlig tygpåse utsmyckad med åsna i sombrero!
- Sist men inte minst så har vi även mumsat jordgubbar på balkongen!

Och nu är jag och mitt kära team ute på jobbet, det är dags för inspelning av Sune i Grekland - All inclusive!
Eller ja, all incloos som Ola-Conny skulle sagt.....

1, 2, 3, action!
//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0