Le Colorado.

Nu har jag varit sådär frånvarande igen, dumma mig.
 
Igår var jag minsann uppe med tuppen för att gå till gymmet innan jag skulle över till Mads och börja klippa musikvideo.
Förstår inte att det skall vara så tungt att ta sig upp ur sängen, men jäklar vad skönt det är när passet är avklarat - SCORE!
Inte många morgonpigga igår inte.
 
På jobbet blev det minst sagt full fart med Ministars och MovieBox Music Collection.
Det var inte annat än att det ryckte lite i kalasnerven efteråt.
Sagt och gjort, vi körde en helkväll på Colorado!
 
Skumpa och Banana Skids - minnen!
 
 
Längesen jag var hemma 05.30 från en utekväll, vi hade så trevligt så att!
Kanske inte så konstigt att min kropp behövde lite sömn idag?!
Bestämde mig ganska snabbt för att somna om istället för att åka till stranden.
Jag menar, brun kan man väl bli en annan dag för sova är ju så himla skönt!
 
Har ni förresten hört att Spice Girls musik skall bli musikal?
Viva forever skall den tydligen heta och premiär blir det på West End i höst.
Undrar just när Livet är en schlager - the musical sätts upp på Chinateatern?
Det är frågan vi ställer oss här idag, hur fett hade inte det varit - pax för att finnas med i rollistan!
 
 
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0