Långfredag.

Lite så har vi jobbat idag.

Gick upp tidigt i morse för att filma lite material till Den jag är-videon innan det blev operation storstädning här hemma på 304:an.
Måste ju se anständigt ut när det vankas besök tänker jag!


Ja imorgon kommer hon, hurra!!!!!

Tänkte egentligen ta en powernap innan jobbet men eftersom det är fredag blev det en snabb fredagsfika Starren istället. Otippat?
Ute på jobbet träffade vi en av skådisarna i kommande filmen om Sune som just nu spelas in ute på hotellet!
Vi skall nämligen vara dansare i en av scenerna så vi slog våra kloka hjärnor ihop och klistrade samman en lagom lökig och fräsig koreografi till hela låten - inte illa!
På onsdag blir det inspelning, och ni ser förhoppningsvis en del av resultatet på juldagen då det är biopremiär!


Familjen Andersson 2012 - Sune i Grekland

Eftersom tiden går fort när man har roligt så rusade tiden minst sagt förbi och helt plötsligt hade björnarna haft Olympiad och vi hade bränt av Eurovision Non-Stop!
Det känns som att rösten är tillbaka dessutom, äntligen!

Nu ligger jag här i sängen mer eller mindre utslagen och längtar efter grekiska biopremiären av Prometheus!
Vet inte varför, men något säger mig att jag kommer gilla den här!

Sovdags.
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0