Manligt.

Det är kvällens tema.

Tog en utflykt till flygplatsen i förmiddags för att vinka av Emil, tänk vad fort en vecka går, och på vägen tillbaka svängde vi förbi Starren för en söndagskaffe!
Väl hemma däckade jag på taket innan det blev dags att ta tag i tvättning och städning.
Thessan kommer nämligen hit på tisdag så det kändes ganska lägligt att få lite ordning här på torpet!
 

Igår gjorde dessutom Gulletussan comeback som scentekniker under Teen Idol - håll i hatten!
 
 
Nu skall jag hoppa in i duschen och sätta på mig lite kläder, David bjuder nämligen in till grabbkväll med grillning vilket kan bli himla trevligt känner jag!
Bunkrat upp med öl har jag också gjort - heja mig.

//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0