Lycka och glädje, det är mycket nu!

Ja nu skall ni få höra minsann, det finns en anledning till torkan här i bloggen.

Gissa vem som i torsdags kväll satt i publiken på ABBA - Reloaded?!

Mette!!!!!

Jag visste knappt vart jag skulle ta vägen, det var liksom för bra för att vara sant?!
Hon har liksom lyckats hålla tyst om detta i över två månader sedan hon bokade - Helt sjukt!
 
De senaste dagarna har därför gått i kvalitetstidens tecken och jag är ledsen att det gått ut över bloggandet, men jag har liksom studsat runt på moln här med så fantastiska vänner på besök!
 
 
 
 

Man skulle kunna säga att livet är bra fantastiskt just nu!
Tror att den meningen ringar in det mesta, shit vilken festlig överraskning.
 
//Alfred
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fantastisk at det lykkedes!! Love you <3

2012-07-10 @ 19:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0