Jag lever.

Tro det eller ej, men det gör jag faktiskt!

Det har bara varit några extremt långa dagar på jobbet med besök från huvudkontoret och lite annat smått och gott som gjort att lilla datorn helt enkelt inte hunnits med.
 
Thessan kom dessutom hit igår så nu blir det två veckor fyllda av skratt och allmänt mys!
Här har vi dagens status.....
 

Efter en dag nere vid Tassos passade lite "After Beach" på balkongen ganska bra innan klockan slog middag!
 
 
Nu är vi sådär lagom mätta och rödvinströtta här hemma på 304:an så det är lika bra att hälsa John Blund välkommen känner jag!
Nu vet ni i alla fall att jag lever, och jag är snart tillbaka.

//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0