Vinninga - där vi bor och trivs.

Det är precis vad det står på skylten vid vägen när man kommer in i Vinninga.
Vet inte om jag kan hålla med till fullo, men nog är mammas och pappas kylskåp, sällskap och soffa himla mysigt!

Sov sådär apdåligt i natt så istället för att kliva upp samtidigt som Fillan sov jag vidare ett par timmar och lyckades snooza mig ännu tröttare.
Inte bra, inte bra.
Till slut kom jag i alla fall ur sängen och packade ihop mina sista tillhörigheter och styrde bilen söderut!
Fillan och jag när vi bilade ner till Vinninga i november för att hämta mina saker.

Blev lite middag här hemma innan vi drog in till ishallen och kollade på lillebror som spelade hockey!
Sådär lagom ansträngande kan jag känna.

Tror att jag skall borsta tänderna och klämma ett avsnitt Pan Am innan jag somnar, förhoppningsvis på en gång.
Imorgon är det ju torsdag, det kan bli mysigt!

//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0