Up in the air!

Satan i gatan vilken semester jag har haft!

Känns riktigt tråkigt att tiden bara rusat förbi och att jag nu sitter i Atlanta igen i väntan på boarding.....
Tiden går sannerligen alldeles för fort när man har roligt?!

När jag fått igång min dator igen lovar jag att bjuda på en ordentlig sammanfattning av Mexico 11/12!
Har hunnit med så mycket de här två veckorna att förmodligen batteriet i min telefon skulle dö innan jag hunnit skriva klart ett sådant inlägg.

Jag funderar på om man skulle ta och bli pilot? Det vore ganska fett kan jag känna.
Jag tror ta mig tusan det är mitt nya mål med livet, att bli pilot..... Och jobba på A&F givetvis!
Herre Gud, det är mycket nu. Tror jag behöver en kaffe!

//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0