Ska det va ska det va 100%

Göteborg, jag är här!

Efter frukost hemma i Vinninga satte jag mig i bilen och styrde mot Göteborg!
Högst upp på agendan stod vinlunch tillsammans med Anna.
Nu är det sannerligen helg!
Nästa stopp blev givetvis Starbucks!
Nu går det bra skulle jag vilja påstå.

Med tanke på hur mycket våra turkosa och lila plastpåsar vägde på vägen hem skulle man minst sagt kunna säga att vi kommer gå in 100% för att ha roligt den här helgen.
Just idag så har det äntligen hänt, som Lotta Engberg skulle sagt!

Verkar inte Lotta vara världens mysigaste ändå?

Nu borde jag hoppa in i duschen och hitta lite kläder att sätta på mig.
Jag skall vara fin ikväll!

//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0