Mission Impossible.

Var okristligt trött när klockan ringde i morse så jag bestämde mig ganska snabbt för att snooza ordentligt istället för att studsa upp ur sängen.
Väl uppe svirade jag på mig träningskläderna och stack iväg mot gymmet!
Kändes att man haft semester från gymmet ett bra tag så jag gissar att jag blir straffad med träningsvärk imorgon.

Efter gymmet drog jag in till stan och mötte upp Robban för att käka lunch!
Thaimat är ju himla gott kan jag känna.
Tog en liten vända på stan och kollade läget innan vi fläkte upp oss i varsin fåtölj på Waynes och surplade kaffe.
Mysigt skulle man kunna säga!

Ikväll har jag varit med Roggan galapremiären av Mission Impossible - Ghost Protocol!
Den gillade jag minsann, en riktig Alfred-film!
Efter filmen blev det en sväng till Cafét för lite mat och mingel.
En sådär alldeles lagom kväll skulle man kunna säga, det gillas skarpt!

Nu blir det till att sova och ladda batterierna inför helgen.
Raj-raj!

//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0