Kulbo är det nya svarta.

Vilken helg jag har haft.

Jag vet knappt vart jag skall börja, men varför inte där jag slutade senast kan jag känna?!
Det var fredag kväll i Göteborg och jag tog mig en dusch, satte på mig min A&F-skjorta jag köpte i Paris samtidigt som Anna fyllde upp våra glas. Det var ju dags för äventyr!
Efter förfesten drog vi till Park Lane och svängde våra lurviga.
Snacka om en helfestlig kväll!

Eftersom det av någon konstig anledning brukar bli ganska vilt på fredagarna i Göteborg mådde vi precis som vi förtjänade i lördags vilket betydde pendling mellan sängen och sofffan!
Som grädde på moset bodde även Christopher hos Anna nu i helgen så var som en riktig familj.
En riktig kulbo-familj som Juholt skulle sagt för oj vad kul vi har haft!

Solig september-dag i Göteborg - September 2010.

Som de riktiga party-monster vi faktiskt är (läs: i alla fall var en gång i tiden) tog vi oss givetvis upp ur sängarna lagom till det stod Födelsedagsfest på agendan.
Där skulle man kunna säga att vi hade det fantastiskt trevligt för det hade vi nämligen!
Festen fortsatte sedan på PUSH innan det var dags att åka hem och ladda om batterierna för igår stod det nämligen brunch på menyn!
Eftersom att jag älskar brunch och att prata, japp det är sant, så är det ett alldeles fantastiskt helgnöje!
Att mina kära vänner också är duktiga på att prata gör ju inte saken sämre direkt.
Full bricka på bingon helt enkelt!

Lyckades även klämma in en söndagsfika med Pernilla och hennes 7 månader gamla son William!
Nästan att man blir sugen på att skaffa barn själv alltså.....
Eller nej, nu ljög jag nog kanske men oj vad han var söt!
När mörkret väl lagt sig rundade jag av helgen med en kvällskaffe tillsammans med Ennis innan det blev filmkväll hela kvällen lång!
En riktig kulbo-helg när den är som bäst!

//Alfred




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0