Kör sakta.

Det är precis vad jag gör idag skulle jag vilja påstå.

Somnade sent och vaknade därmed betydligt senare än nödvändigt i förmiddags.
Onödigt, ja.
Å andra sidan har jag inte gjort så mycket mer än tvättat och hämtat mamma på jobbet så vad tusan skulle jag upp med tuppen för?!
Suttit och försökt designa om min blogg här nu i x antal timmar men jag är ju så förbannat oteknisk så det går liksom inte speciellt bra tyvärr.
Är det någon av er kära läsare som är duktig på detta?!
Allt jag egentligen vill ha är en ny header och bilden har jag redan gjort färdig.
Bara det där att den skall synas i designen som är problemet så att säga, och det känns tråkigt för det är en himla trevlig bild faktiskt.
Är det någon som kan hjälpa en stackars oteknisk pojke så får ni gärna slänga iväg ett mail eller en liten kommentar.
Tack på förhand.



Nu tror jag att tvätten är klar, dags att börja rensa i garderoberna i mitt gamla rum.
Woop woop!

//Alfred



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0