Jag vill vara din Margarita!

Idag har vi minsann varit ute på äventyr igen!

I morse tog vi båten ut till Cozumel, Mexicos största ö som ligger här utanför Playa del Carmen.



Efter lite strosande nere i Downtown hittade vi ett himla mysigt ställe, Wet Wandy´s Margarita House hette det!
In på bordet kom nog den största frozen Margarita jag någonsin fått tror jag bestämt!?
Till och med Crazy Horse i Alanya ligger i lä alltså.
Det var nog tur att vi faktiskt åt en burgare samtidigt, annars hade det ju kunnat sluta hur som helst tänker jag?!
Lite senare var det dags att ge sig ut på en liten snorkel-tur och oj så mycket fina fiskar vi såg!
Får se om jag hinner klämma in ett dyk här under de kommande dagarna, det vore ändå riktigt nice.
Visste ni att världens största rev, efter Stora Barriärrevet då vill säga, ligger här utanför Mexico?!
Efter en liten After Snorkling, båttur tillbaka till fastlandet och soffhäng känner jag mig faktiskt ganska trött.
God natt allesammans!

//Alfred

Kommentarer
Postat av: Bea

Hej! =)

Såg på "The Voice Sverige" nu i veckan och tyckte jag såg dig som sällskap till Shirin. Stämmer det? var du med? :)

Vet ju att du sökte till programmet. Kom inte du med? Tycker verkligen du borde gjort det isf! :D

Kram

2012-01-10 @ 16:06:41
Postat av: Alfred

Hej Bea!!

Det stämmer, jag var med som sällskap till Shirin!

Himla spännande var det, men tråkigt att man själv inte fick sjunga givetvis haha ;)

Tack så mycket, får hoppas jag kommer med någon annan gång istället!! :)

Kram

2012-01-17 @ 22:29:44
URL: http://alfredolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0