Jag lever.

Ja det gör jag, i allra högsta grad dessutom skulle jag vilja påstå!

Är tillbaka i Playa del Carmen efter en helt fantastisk helg uppe i Cancun, man vill liksom inte riktigt åka hem på fredag!?

Nu när jag väl tänkte ta mig lite tid till att blogga ordentligt har strömkabeln till min kära dator sagt upp sig passande nog. Sjukt irriterande måste jag säga!
Ska försöka hitta någon butik som säljer Apple-produkter och se om det är sladden eller datorn som är problemet... Hoppas verkligen på sladden för lämna in datorn, det orkar jag då inte?!

Bortsett från en strömlös dator är det dock väldigt bra som sagt!
Ska kila upp någon timme på taket här nu och sen skall jag ut och dyka!

//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0