I en värld full av liv.

Stockholm, jag är hemma.

Lite så känns det faktiskt.
Trots att jag det senaste året inte haft någon egen lägenhet och numera knackar på Fillans dörr och säger.....
- Hej, jag är hemma!
.....så måste jag säga att det faktiskt är så det känns.
Stockholm är mitt hem.
I höst känner jag att det är dags att fixa mig en fast punkt, det vill säga:
- Hej jag heter Alfred, här bor jag!

Siktar på det!
Efter en tandläkarbesök i morse och en efterföljande fika med pappa drog jag hem och slängde ihop väskan för att ta bilen upp mot Stockholm!
Som inledning på den här Stockholms-veckan drog jag med mig Fillan Lejonkungen 3D!
Hejja fett.

Att dom ens visade reklam för nya animerade filmer innan kändes bara fantastiskt onödigt.
Det finns ingen film som kommer att slå Lejonkungen, så är det bara!
Oj vad vi grät, och skrattade givetvis.
Tur man hade glasögon känner jag.

Nu blir det till att krypa ned med Berit för imorgon skall jag ta mig upp till gymmet.
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0