Hold käft det var fint!

Rubriken skall alltså uttalas med dansk accent.

Idag har jag minsann lämnat soffan här hemma i Vinninga några timmar.
Det händer grejer vill jag mena!

Började med att åka förbi hemma hos kusin Katrin innan jag fortsatte mot torget för att möta upp Susanna!
Det var evigheter sedan vi sågs så det blev en himla trevlig pratstund över en fet kebab, mums.
Imorgon är det dags att ta tag i träningen igen vill jag lova!


Sista dagen i Mexico - katamaran till Isla Mujeres!




Jobbigt med utflykt 48 timmar efter Coco Bongo.



Senare i eftermiddags drog jag iväg till Skara för att träffa Ida och dricka kaffe!
Nu är det inte långt kvar till avresa mot ShowSchool 2012 - fett!

Nu är det handboll på TV, men egentligen borde jag packa!?
Hejja Sverige!

//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0