Hej vad tiden går.....

Hej vad tiden går fort när man har roligt!

Helgen liksom bara rusade förbi.
Tur att jag hade fantastiskt kul kan jag känna!

I fredags red vi ju som sagt hem till Jonas på förfest innan vi körde en helkväll i Paradiset!
Vaknade upp lite sådär lagom småseg men efter ett litet besök på Donken tillsammans med Beckis kände jag mig som människa igen.
Tänk vad lite mat kan göra?!

Min brutala träningsvärk från fredagens pass på gymmet hindrade mig dock inte från att köra dubbelt upp.
Hann med tre olika förfester innan vi till sist insåg att vi borde dra ut innan alla ställen stänger!
What a night, oj så trevligt det var!



När jag vaknade igår var det helt plötsligt full bricka på bingon så att säga.
Brunch med Sofia och Thessan!
Vi gick till Boulebar och där blev vi sittandes i flera timmar bland all mat och våfflor innan vi promenerade till Tre och plockade ut en ny telefon till Thessan.
Välkommen till iPhone-ligan säger jag!

Sinnessjukt mätta tog vi sedan en kaffe med Robban nere på Fridays, innan jag drog med Fillan till hennes mormor på söndagsmiddag!
Italiensk husmanskost stod på menyn - MUMS!
Behöver jag ens försöka förklara hur mätt jag var när jag däckade i fåtöljen här hemma igår kväll?
Tror inte jag behöver äta på flera veckor!?

Jag skojar inte när jag säger att den här helgen varit alldeles fantastisk!
Bara umgåtts med underbara vänner, haft kul och det har liksom bara rullat på.
Tänk om alla dagar kunde vara så?!

Idag tog jag mig minsann en ordentlig sovmorgon.
Kändes som att det var välbehövligt med tanke på att det blivit alldeles för lite sömn i helgen.

Tänkte dock ta mig in till stan nu och köpa lite nya träningskläder!
Fick presentkort på Stadium av mina faddrar i julklapp och det måste ju användas tänker jag?!

//Alfred




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0