Hej du underbara fredag!

Det var inte precis den känslan jag hade i kroppen när jag vaknade i morse kan jag väl erkänna.

Sov otroligt dåligt, förstår inte varför, och kände mig snarare som en zombie än fredagspepp!?
Vändningen kom dock väldigt snabbt.
Jag åkte in till stan och mötte upp Menfa för att käka lunch innan jag drog iväg till gymmet!
Sofia har börjat jobba på SATS Liljeholmen så jag passade på att träna där idag.
Fick till ett sånt där pass när det känns som att man i stort sett äger hela världen, det är sjukt nice.
Ni förstår vad jag menar?
Jag hoppas det.

Den här låten har jag nyss återupptäckt och poppat runt till hela dagen!

Känner att det är Alcazar som gäller här hemma i Årsta ikväll, det är på tiden.

Det är ju fredag idag som sagt, och vad passar bättre än lite fredagshumor?!
Kolla in Monica säger jag bara!
Jag vet inte hur många gånger jag tittat på det här klippet sen Stina skickade det till mig igår kväll.

En sak är dock säker, jag skrattar lika mycket varje gång!
Nu ska jag se till att hästen är sadlad, sen skall vi sitta upp och rida iväg till Jonas på lite förfest.
Fisketur står på agendan!

//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0