Det börjar ju faktiskt närma sig.

Jag pratar om avresan till ShowSchool 2012!
18 dagar kvar.

Idag har jag minsann varit produktiv och packat i ordning mina saker här hemma hos Fillan.
Bara det sista som ska ner i väskorna imorgon innan jag sätter mig i bilen mot Vinninga!
Nu är det ju inte "hej då Årsta" på riktigt egentligen, jag kommer ju tillbaka om en och en halv vecka igen.
Eftersom det är så förbannat tråkigt att packa tog jag en liten avstickare till gymmet för ett styrkepass.
2012 skall ju minsann bli styrkans år känner jag?!



Framåt kvällen kände jag att det var dags att plocka ut duktighetspoängen jag samlat in under dagen.
Sagt och gjort.
Mötte upp Mange för en kaffe innan vi insåg att matklockan ringde och styrde skorna mot Hotellet istället.
Ingen halstrad råbiff, men väl en mumsig lövbiff!
På vägen hem blev det dessutom ett mysigt litet kaffestopp på Söder tillsammans med Beckis, Fredrick och Alex innan jag däckade på sängen.


Utbränd, någon?

Måste ju även säga att jag blir lite fuktig i munnen av tanken på att Starbucks idag öppnat i Göteborg.
Gissa vart ni kommer hitta mig i helgen?!

Just det, jag och Fillan var på bio igår igen som mamma skulle sagt.
Det är i och för sig sant att jag går på bio ganska ofta, det gillar jag!

Hamilton - I nationens intresse
Se den är allt jag har att säga.
Svensk film som inte känns speciellt svensk, på ett positivt sätt!
En riktig Alfred-film med mycket pang-pang helt enkelt.
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0