Coco Bongo - too good to be legal!

Nu skall ni minsann få höra.

I tisdags var vi på Coco Bongo tillsammans med Laura, Jonas, Christian och Juan-Carlos.



När stället öppnar någon gång mellan 22 och 23 verkar det nästan som vilket vanligt uteställe som helst om man bortser från den kilometerlånga kön utanför dörren.
En stund efter klockan slagit 23 förvandlas dock Coco Bongo till ett riktigt showpalats!





Trots att artisterna inte sjöng på riktigt blev jag helt knockad!
Originalen visas på videoskärmarna i bakgrunden samtidigt som showartisterna gör exakt samma koreografi på scenen framför.
Att artisterna som imiterade dessutom var äckligt lika originalen gjorde ju inte saken sämre!
Beyoncé.....


.....Madonna.....


.....och givetvis MJ!



Lady GaGa, Elvis och Beatles var givetvis där också!
Behöver jag ens försöka beskriva hur mäktigt det var när Nicole Kidman kom nedsvävande från taket till Diamond´s are a girl´s best friend och hela Moulin Rouge-ensemblen sedan går bananas till Lady Marmalade?
Nej jag tror inte det, det måste upplevas!



Som grädde på moset var det dessutom fri bar hela natten lång, därför tror jag att vi nöjer oss med bilder i det här inlägget!
Vem vill med till Coco Bongo för en oförglömlig natt?!
Jag tänkte dra dit typ imorgon, det vore fett!

Nu skall jag fortsätta kolla Idrottsgalan, det ryktas att Anna Blombergs version av Lill-Babs skall medverka.
Hon är festlig!

//Alfred




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0