Weekend in Cancun.

Här har ni mig!


Andra veckan i Mexico inleddes med en weekend i Cancun!


På vägen stannade vi dock till vid CrocoCun och hälsade på djuren.




Ge mig mat!




Ge mig en apa i 23-årspresent, tack!


Några timmar senare checkade vi in på The Royal uppe i Cancun.


Champagne-incheckning borde det vara överallt tycker jag?!


Onödigt att klaga på utsikten.


Välkommen till vår enkla lilla våning!

Efter en promenad och ett par timmar nere på shoppingcentret La Isla var det dags för konstsim!
And the winner is, Alfred Olsson!


Good morning Mexico!




Middag på Maria Marie.




Men hallå, solen var är du?!


Sådär ja!

Helgen avslutades sedan med ett besök i shoppingcentret Las Americas!
Jag som inte skulle shoppa någonting lyckades givetvis hitta både kepsar, skor och skjorta.
Fett!

Nu skall jag ladda om tvättmaskinen här innan jag berättar om de sista dagarna av semestern!
//Alfred




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0