Waterline.

Igår var det verkligen gasen i botten skulle man kunna säga, när jag väl lyckades ta mig upp ur sängen!
Slängde in lite tvätt i maskinerna innan jag kastade mig iväg för att möta underbara Clarissa en sväng.
Så mycket som vi babblar ikapp är det klart att tiden går alldeles för fort, men det kommer väl repriser tänker jag för oj så mysigt vi hade!


Jag och Clarissa på förra årets Showschool.

Åkte hem och hängde in tvätten i torkskåpet en stund innan jag drog tillbaka till stan för att möta upp Roggan och ta en kopp te samtidigt som vi snackade om allt mellan himmel och jord!
Ja tro det eller ej men det är faktiskt sant, jag hoppade kaffet!?


Roggan och jag på Rhodos i höstas!

När det blivit mörkt åkte jag över mot centralen och mötte Christoffer en snabbis innan det blev middag hemma hos Fillans mamma och pappa!
Snacka om vardagslyx.
Lite lagom trött däckade jag sedan på soffan hemma hos Fredrick där det var filmkväll tillsammans med Beckis och Alex innan det var dags att säga hej då.
Väl hemma tänkte jag ge Revenge en chans att ta sig in i mitt liv, jag behöver en ny serie att följa nämligen och oj så bra den var!
Fick hejda mig själv att inte sätta igång fler avsnitt för då hade jag inte fått sovit en blund i natt.

Som grädde på moset kan jag berätta att Jedward skall vara med i Irlands ESC-uttagning även i år!
Westlife Deluxe? I love it, love it, love it!
Man vill ju bara spraya till en Jedward-frilla och studsa runt!

Dags att ta tag i livet.
Sista dagen i Sverige på ett tag ju, vad har jag kvar på att-göra-listan?!

//Alfred








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0