Vissa gör det bättre än andra.

Jag var inte vaken och såg det live, men jag gjorde som alla andra i morse och klickade mig in på Youtube!

Madonna @ Superbowl

Bara att luta sig tillbaka och njuta för det här, det är show det!

Idag tog jag mig minsann en ordentligt välbehövlig sovmorgon och när det väl var dags att ta sig upp ur sängen förflyttade jag mig till soffan och kände att jag sannerligen trivdes riktigt bra.
När det sedan började närma sig eftermiddag åkte jag in till stan och mötte upp Mange för en kaffe som sedan blev taco-kväll och avslutningsvis bio!
New years eve har jag ju liksom inte hunnit se ännu.

Åhh, den var minst lika mysig som jag hoppades och alldeles perfekt för lilla mig!
Nyår 2012/2013 då blir det New York kan jag tala om!
Alla skall med!

Nu ska jag krypa ned i sängen tillsammans med Berit och drömma om något trevligt för i natt drömde jag nämligen att jag helt plötsligt inte kunde ta ett enda danssteg och blev hemskickad från Showschool.
Inte helt jättekul, och förhoppningsvis inte verklighet heller när det är dags att sätta igång!

//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0