Utmanaren är här.

Då är det alltså utmanaren till Loreen och Mollys bidrag i Melodifestivalfinalen om två veckor.

Ikväll tävlar nämligen Danny med något som i mina ögon kan vara det snyggaste som någonsin framförts i Melodifestivalens historia!
Amazing skulle man helt enkelt kunna säga.
Charlotte känns inte jättehet och låten är inte direkt någon Hero, snarare light-Kylie, och det gjorde mig lite besviken även om jag förmodligen kommer hoppa högst på dansgolvet när The Girl dunkar ur högtalarna!?
Lotta och Christers mossiga gammel-schlager a´la Ces´t la Vie känns ju uråldrig men nog är den mysig alltid.

Igår var det dessutom uttagning till ESC 2012 Irland och Jedward tog hem det även i år!
Penntrollen kommer tillbaka till ESC med en svensk-skriven rip-off på Westlife goes 2012, eller något sånt.
Jag är himla nöjd kan jag tala om, för oj vad charmiga de där tvillingarna är!
Go Jedward säger jag!

Nu blir det till att repa lite sång här ute i den varma försommarsolen på Mallorca, och ikväll skickar vi Danny till Globen för att ge Loreen och Molly en match. Ok?
Livet är sannerligen härligt!
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0