Sjung bara sjung.

Det är precis vad jag skall göra ikväll!

Efter en liten scenrulle så är nu första repetitionsveckan avklarad.
Detta firas med att vi gamlingar bjuder våra nya kollegor i Sunwing-familjen på en showkväll genomförd på precis samma sätt som under säsong.

Stämbanden är avdammade så nu är det bara att slå klackarna i taket!
Jag är så pepp så att!

Efter showkvällen är det dags att dyka ner i Sangrian tror jag bestämt, det ryktas nämligen om lite fest förstår ni.
Vi har ju faktiskt vår första lediga dag imorgon så varför inte peppa med lite zebra!?

The Show School Anthem, är den inte fantastisk så säg?!

Vad hände förresten i Melodifestivalen i lördags?
Björn Ranelid, hallå?!
Hur tusan kunde han gå vidare före Love Generation?
Vet liksom inte riktigt vad jag skall säga för ibland räcker inte det svenska språket till.
Molly däremot, love it, love it, love it... Behöver jag säga mer?
Jag älskar att hon vuxit upp och hoppat på Kelly Clarkson/Leona Lewis-soundet - det kan räcka riktigt långt!

Nu hoppas jag ta mig tusan att Danny, Charlotte och Hanna Lindblad levererar något riktigt fett på lördag för annars känns ju finalen inte speciellt het i år.
Loreen och Molly är överlägsna så här långt i år kan jag känna!
//Alfred

Kommentarer
Postat av: Norske fans

Lykke til med årets Showschool og en ny sesong på Rhodos, Alfred! Vi drar i år til det nye Sunwing Resort i Side. Fint om du kan sørge for å sende noen flinke artister dit, slik at ikke alle havner på Rhodos. Dine fans i Norge, Isak "Fairytale" og Selma ønsker deg lykke til på Rhodos! PS: hva synes du om årets norske schlagervinner, Tooji? http://www.youtube.com/watch?v=QdHnenxPPnc&feature=youtube_gdata_player



2012-02-20 @ 21:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0