Mallorca calling!

Bara för att klargöra en sak här nu så skall jag inleda detta inlägg med att berätta för er.....

Jag lever!



I allra högsta grad skulle man dessutom kunna säga för idag har minsann solen spridit sina strålar över Alcudia!
Snacka om energi-kick.
Repen har dragit igång på allvar så nu är det full fart ända in i kaklet som gäller och idag hade vi Mojje här på workshop inför sommarens After Beach, himla skön kille det där!
Tjabba, tjena, hallå så att säga!



På måndag kväll är det dags för några av oss gamlingar att damma av paljetterna och riva av en showkväll för våra nytillkomna kollegor!
ABBA - Reloaded står på menyn och det skall bli väldigt spännande att se hur mycket man kommer ihåg av all koreografi och alla stämmor imorgon kväll när vi skall ha ett litet rep.
Vore ju tråkigt om allting var som bortblåst kan jag känna så det hoppas jag inte!

Tror bestämt att det är dags för lite filmkväll här nu innan det är dags att ställa klockan på 07.00 för att ge sig ut på en springtur längs stranden.
Det känns ganska bra om jag skall vara ärlig!

//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0