Killen som kunde dansa.

Jag tror ta mig tusan att Danny blev lite svettig igår alltså!

Loreen blir riktigt farlig i år det är en sak som är säker, satan i gatan vilken kvinna!
Kvalitén på övriga startfältet hamnar väl lite i skuggan så att säga men det gör kanske inte så mycket för det var inget jag skulle vilja hänga i min julgran i alla fall.
Euphoria knäckte!
Frågan kvarstår dock.
Vad hände med killen som kunde dansa?!
Jag trodde och hoppades ju faktiskt att Afro-Dite skulle göra suveräna Loreen sällskap till Globen ändå!?
Oj vad jag trodde fel men det är väl så det blir när det inte längre är bara bögarnas fest.....

Klockrent!

Mellanakterna igår var ju helt fantastiska om jag får säga vad jag tycker och det får jag ju.
Hallå, det är min blogg?!
Gina var sjukt proffsig och när Helena dessutom bröt ihop och började grina vek jag mig dubbel av skratt.
Hysteriskt kul med kändisar som har självdistans. Mer sånt tack!

Nu måste jag sova för den här helgen har sannerligen varit tuff, och dessutom tror jag att osten börjat svettas.

//Alfred



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0