Jag är redo!

Det känns faktiskt så för nu är väskan banne mig packad.

Gick riktigt bra i studion förut och jag känner att låten kommer bli riktigt förbannat bra när produktionen blir klar!
Hoppas att ni är lika förväntansfulla som jag för som sagt, det här kan bli bra!?

Imorgon får jag äntligen träffa frugan igen! Hurra känner jag!

Sista myskvällen här i Årsta, ja i alla fall på några månader, är just avslutad och jag borde följa Fillans fotspår och krypa till sängs för att sova några timmar innan det bär av ut till Arlanda!
Det här med tidiga morgonflighter alltså.....

Samtidigt som det känns oerhört skönt att komma iväg och kicka igång 2012 på allvar så känns det givetvis konstigt att åka bort igen, trots att jag vetat om det sedan länge!?
En sak har jag dock lärt mig under tiden jag flängt runt i världen och det är att det som står en närmast, det finns kvar även om avståndet ibland är långt.
That´s what friends are for sjunger jag lite fint här nu, ni kan ju föreställa er hur det låter tänker jag!?
Nu skall jag krama kudden några timmar tror jag bestämt för jag är nog minsann lite trött ändå.
//Alfred



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0