I will always love you!

I detta inlägg skulle jag kunna skriva om hur fantastiskt allting är här på Mallis, även om vi fryser och det idag snöat (för första gången sedan 1956 här i Alcudia) men så blir det inte idag.
Inget prat om gårdagens usla deltävling i Mellon heller.

Tiden rann ut och natten till idag avled Whitney Houston, en av mina allra största förebilder.
Kunde inte riktigt tro att det var sant när jag vaknade i morse.
Hur kan man bli ledsen för en person som man egentligen inte känner?!
Väldigt bra fråga, men en sak vet jag och det är att ingen annan sångerska eller sångare har fått mig berörd på samma sätt som denna kvinna.
Antalet gånger som jag gråtit till hennes låtar kan jag inte ens räkna till själv och hur många gånger jag studsat runt till How will I know har jag inte heller orkat hålla räkningen på!?
Lyssna, titta och njut!

Förra året i Globen såg jag henne live och det är jag så glad för att jag fick göra!
Helt fantastiskt!
I look to you.
Rest in peace Whitney!

//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0