Hej mitt vinterland!

Den låten hade passat perfekt för att rama in den här dagen.

Idag har det nämligen snöat så in i bängen mycket här i Stockholm kan jag tala om!
Åkte med Fillan till stan samtidigt som hon skulle till jobbet i förmiddags och gick till 3 för att få ordning på min telefon som strulat ett tag.
Eller ja, egentligen ända sedan jag fick den i november förra året!?
Bättre sent än aldrig, nu har jag i alla fall en splirrans ny i min hand som verkar funka precis som den skall!
Frysa vill man ju inte tänker jag?!

I eftermiddag hade jag dessutom ett möte med ett par killar som skall hjälpa en oteknisk kille som jag att få upp en hemsida, nu händer det grejer så att säga men det är liksom inte riktigt mjölken som är slut.
Det känns oerhört spännande och kul måste jag säga!

Nu ska jag bege mig iväg och möta Beckis och Elina för att laga lite mat!
Mums.

//Alfred

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha :-))

2012-02-08 @ 19:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0