En smak av sommar.

Det är lite så vi jobbar här på Mallis!

I förrgår avslutade vi ABBA-veckan med traditionsenlig jamsession där alla team får visa upp varsitt medley ur showen för alla kollegor och igår kväll hade vi årets första BBQ med långbord intill stranden!
Mysfaktor, hög.


Grillmästarna Mads och Linus.


Frugan, jag och Sofia!

Det är alltid lika kul med jamsession som avslutning på repetitionsveckorna, man får så mycket inspiration av alla fantastiskt duktiga kollegor och som grädde på moset brände vi gamlingar av Eurovision Non-Stop! efter middagen.
Det känns helt fantastiskt att alla mina tre favoritshower från förra året är kvar även i årets showprogram.
ABBA - Reloaded, Eurovision Non-Stop! och Super Stars.
Fett var ordet!

Nu har vi haft två lediga dagar här innan vi sätter igång med Eurovision imorgon!
Snacka om vardagslyx.
Gårdagen bestod av lätt huvudvärk (Hörde jag fest?), sömn, filmtittande och BBQ innan jag i förmiddags vaknade upp pigg och glad, helt utan huvudvärk.
Är inte livet märkligt så säg?
Efter lunch tog vi en eftermiddagspromenad in till Gamla Alcudia där vi fläkte upp oss på torget med varsin glass och kaffe!
Älskar du livet? Ja det gör jag!

Nu blir det till att lyssna in lite stämmor och förbereda sig för morgondagen!
Eurovision Non-Stop, nu kör vi!

//Alfred





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0