En het vägg.

Idag har det minsann bakats semlor här i Årsta!
Världens godaste semlor dessutom om du frågar mig.
Passade på att hälsa på alla kollegor nere på saluhallen när jag handlade ingredienserna också, himla fördelaktigt kände jag!
Fortsatte sedan med ett möte vars innebörd jag tänker hemlighålla ett par dagar till, den ni, och avslutade sedan kvällen med middag tillsammans med Robban!
Jag fick nämligen den i födelsedagspresent förra sommaren så ett halvår senare var det dags att komma till skott så att säga och oj så gott det var!

Nu har Fillan somnat precis som vanligt och jag sitter klarvaken alldeles för länge, även det precis som vanligt.
Brände av kvällens avsnitt av Top Model TV3Play innan, vet inte riktigt vad jag skall säga om det mer än att Isabella är förbannat snygg!

Tror jag följer Fillans fotspår och däckar nu.
//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0