Does your mother know?

Det är frågan vi ställer oss här idag.

Efter en grymt härlig showkväll i måndags är vi nu mitt uppe i repetitionsveckan av ABBA - Reloaded.
Man kan liksom inte vara på annat än bra humör tänker jag!?

Efter showen i måndags blev det fest ända fram till tidiga morgonen och det var fantastiskt trevligt kan jag tala om!
Har man dykarcertifikat så har man, bara att dyka ned i Sangrian.


Stina, jag och Ida före det stora dyket.

Under vår efterföljande lediga dag i tisdags tog vi en promenad ner till hamnen här i Alcudia för att dricka kaffe och bara njuta av att vara här!




Kvällen tillbringades sedan på Burger King och i sängen med härliga skratt framför Mulan!

Nu är det dags att dansa bort lunchen framför speglarna i danssalen här tror jag bestämt!
Full fart framåt, det är lite så vi jobbar här på Mallorca.

//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0