Åktur med stopp!

Ja väskan blev ju packad till slut som sagt, mycket skönt!
Att det dessutom var The Dark Knight på TV senare på kvällen gjorde gårdagen till en alldeles fantastisk dag!

Även denna dag började på samma nivå, tåget mot Stockholm var nämligen bara 4 minuter försenat. Snacka om fördelaktigt, i alla fall tills vi ankom Katrineholm för där tog det tvärstopp!
Trasig elledning vid Stockholm Södra säger dom, är det inte mysigt så säg?!
Även det faktum att det bara finns två banor in till Centralen söderifrån känns också helt fantastiskt tycker jag!
Bitter?
Ja det är klart som tusan jag är bitter! Hade ju bokat lunchdejt med Fia där vi skulle äta semlor som bara den.
Nu rullar tåget igen efter en dryg timme i alla fall så förhoppningsvis finns det en liten klick mandelmassa kvar till mig när jag väl kommer fram!?

Hoppet är ju det sista som överger människan brukar det ju sägas!
Jag behöver kaffe!

//Alfred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0