Tröttastistan.nu

Var lika trött som vanligt när klockan ringde tidigare i morse.

Förstår inte riktigt varför men jag känner mig verkligen som en klubbad säl som inte sovit någonting alls när jag vaknar, trots att jag egentligen sovit som en stock?!
Hallå, vad är felet?

Tog mig upp efter en stund i alla fall och käkade frukost samtidigt som jag började kolla igenom materialet till MovieBox Music Collection som vi skall jobba med idag.
Blir spännande att se hur mycket man kommer ihåg känner jag!

Förresten, ni har väl inte glömt att köpa min nya singel?!
Nu är det nog dags att packa ihop väskan och sticka ut mot jobbet här tror jag bestämt!
Woop, woop!

//Alfred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0